Brightwin Packaging Machinery (Shanghai) Co., Ltd

Sughjetti chì necessitanu attenzione quandu si usa una macchina

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, più è più persone preferiscenu a produzzione autumàtica, cum'è u riempimentu automaticu, u capping automaticu è l'etichettatura automatica, ecc. à. Allora avà vulemu sparte cun voi alcune cose chì necessitanu attenzione, è pigliaremu a macchina di riempimentu d'oliu lubrificante cum'è esempiu:

A macchina di riempimentu d'oliu di lubrificante pò esse usata per riempie l'oliu di lubricante, l'oliu di motore è l'oliu di frenu, etc. Pò esse cunnessu cù un scrambler automaticu di buttiglia, una macchina automatica di tappatura, una macchina automatica di etichettatura è una macchina automatica di imballaggio di cartone, ecc. A seguente stampa hè una linea di riempimentu automaticu:

Matters needing attention when using a machine0

È per piacè fate attenzione à e seguenti cose quandu usate una macchina:

Prima, prima di riempia l'oliu lubrificante, lasciate chì a macchina di riempimentu d'oliu lubrificante travaglià senza o cù menu oliu lubrificante per pochi minuti, è durante stu periodu, rinfurzà l'osservazione di u statu di u funziunamentu di a macchina di riempimentu d'oliu lubrificante, per verificà se ogni parte. scuzzulate; s'è a catena hè stuck, è s'ellu ci hè un sonu anormali, etc. S'ellu ci hè ogni prublema, per piacè fermate a macchina, è risolve u prublema prima, allora lascià u travagliu di a macchina.

Allora, quandu a macchina funziona, a macchina di riempimentu d'oliu lubrificante ùn hè micca permessa di avè un rumore è vibrazioni anormali durante u travagliu; s'ellu ci hè, per piacè fermate immediatamente a macchina, è ùn aghjustate micca alcuna parte quandu a macchina di riempimentu d'oliu lubrificante funziona. Dopu chì a macchina si ferma, verificate se a macchina hè fora di oliu o Ci hè usu è lacrime.

Infine, quandu vulete lavà a macchina, deve esse disattivata l'alimentazione è l'aria. Hè pruibitu di pulisce l'unità elettrica cù acqua è altri liquidi. A macchina di riempimentu d'oliu lubrificante hè dotata di cumpunenti di cuntrollu elettricu. In nisuna circustanza ùn deve esse direttamente u corpu cù l'acqua, altrimenti ci sarà un risicu di scossa elettrica è danni à i cumpunenti di cuntrollu elettricu.

Per prevene scossa elettrica, a macchina di riempimentu d'oliu lubrificante deve esse ben messa in terra. Dopu avè disattivatu l'interruttore di alimentazione, ci hè sempre tensione in certi circuiti in u cuntrollu elettricu di a macchina di riempimentu d'oliu comestible. U cordone di alimentazione deve esse scollegatu durante u mantenimentu è u cuntrollu di u circuitu.

Spergu chì l'infurmazioni sopra ponu aiutà à voi.


Tempu di post: 28-aug-2021